PROJECT FIT

Fysiek sterker, beter en strakker in je vel!

Stop met aanklooien in de gym en je voeding. Als je de resultaten niet ziet, gaat er écht iets mis. 

STOP MET AANKLOOIEN

Jij staat je met regelmaat uit te sloven in de gym, eet de hele dag hordes met kwark, rijstwafels met kipfilet maar de resultaten die je voor ogen had blijven uit. Je ziet en voelt wel wat verschil, maar het lijkt minimaal. Dat moet toch beter kunnen?

Niet om iedereen over een kam te scheren. Maar ja; de kans is groot dat het beter kan. 95% van de mensen die ik spreek in de sportschool weet niet wat ze aan het doen zijn qua training (er is geen plan), óf trainen 6x per week als een idioot maar vinden het vreemd dat ze toch een beetje ‘chubby’ blijven en die sixpack maar niet tevoorschijn komt.

Als ik dan vraag wat je eet en je zegt tegen mij ‘een beetje van dit en een beetje van dat’, dan haak ik al af. Niet klagen over je beperkte resultaat als je je voeding niet op orde hebt.

Jij snapt toch zelf ook wel dat als je een gezond en fit lichaam wilt hebben en een beetje lekker in je badpak, bikini of zwembroek rond wilt lopen, dat je daar serieus iets voor moet DOEN? En dan ook daadwerkelijk iets moet doen wat bij JOUW lichaam en behoeftes past?Voor de grootste resultaten moet je gewoonweg maatwerk toe passen. Doe je dat niet, dan wens ik je veel succes met het behalen van je resultaat. (Maar hé, zolang het maar leuk is, toch?).

DEZE FANATIEKELINGEN GINGEN JE VOOR!

Sinds ik bij Jojanneke train, is mijn techniek met sprongen vooruit gegaan. Ik zat afgelopen zomer best in dubio of ik verder wilde met Crossfit, ik vond het moeilijk. Door de aanwijzingen en trainingsschema’s begon ik de oefeningen te snappen en te beheersen. Crossfit is weer leuk geworden! Verder merk ik aan mijn lichaam dat het sterker wordt. De komende tijd ga ik lekker door met de PT, want ik wil nog veel leren van Jojanneke. Haar schema’s zijn goed te doen en passen precies bij mijn doelstellingen. Jojanneke is als trainer positief, gezellig en vrolijk, wat ik persoonlijk heel motiverend vind. Anja, 37 jaar

Ik ben begonnen bij Jojanneke omdat ik mijn vetpercentage wilde verlagen, aan wilde komen in spiermassa en met name sterker wilde worden. Ik ben 7 kilo aangekomen, voel me sterker en ben ook sterker als ik kijk naar de gewichten die ik nu in mijn trainingen gebruik. Ook is mijn basisvoeding nu meer op orde. Ik eet nu meer groente en ontbijt weer. Ik weet nu op hoeveel kcal ik moet zitten om aan te komen, op gewicht te blijven en af te vallen. René, 29 jaar

PROJECT FIT is voor jou als jij:

  • er klaar mee bent om te zwoegen in de gym zonder resultaat
  • je voeding nu eens echt wil afstemmen op jouw lichaam, training en herstel
  • fit en zelfverzekerd over straat wil lopen
  • al minimaal 3x per week in de sportschool (of andere sport) te vinden bent
  • bereid bent om serieus aan de slag te gaan met je training, voeding, herstel en mindset
  • sterk genoeg in je schoenen staat om jouw Project Fit te laten slagen
Fit Progression Kampen - Jojanneke Last - Leefstijl- en Vitaliteitscoach - Personal Training - Voedingscoaching 01
Fit Progression Kampen - Jojanneke Last - Leefstijl- en Vitaliteitscoach - Personal Training - Voedingscoaching 17

Waar ga je mee aan de slag:

PERSONAL TRAINING
Tijdens Project Fit krijg je 1:1 personal training sessies. In deze sessies kijk ik met je mee naar je techniek en mobiliteit om blessures tijdens het traject zoveel mogelijk te beperken. Daarnaast meten we je progressie op een biometrische weegschaal, zodat we tijdig het plan bij kunnen stellen waar nodig.

SPORTVASTEN
Halverwege je traject volg je een 10-daagse sportvastenkuur waarmee we een extra boost geven aan jouw traject. Met sportvasten verlies je gemiddeld 3-7cm buikomvang, 2-6 kilo gewicht (vet!), verbeter je je uithoudingsvermogen, maak je meer energievrij én stimuleren we de spiergroei in de 3 daarop volgende maanden.

Waar ga je mee aan de slag:

TRAINING
Iedere week voer jij zelfstandig je trainingen uit volgens het trainingsschema dat speciaal voor jou is gemaakt. Dit schema wordt afgestemd op je doelen en wordt in de 1:1 sessies met je doorgenomen om er zeker van te zijn dat je het schema op de juiste manier aanhoudt en oefeningen goed uitvoert.

VOEDING
Je houdt je huidige voeding bij en maakt wekelijks kleine aanpassingen in je huidige voedingspatroon. Géén voorgeschreven schema’s. Samen gaan we op zoek naar een voedingspatroon dat bij jou en je doel past.

Wat krijg je?

  • 6 maanden 1:1 voedingscoaching en personal training
  • Persoonlijk trainingsschema op basis van jouw doelen
  • Persoonlijk voedingsschema
  • 10 dagen Sportvasten incl. 10 dagen coaching
  • 6 maanden PREMIUM toegang tot de Fit Progression app
  • 6 maanden PREMIUM toegang tot de FOOD app

Ik leg je dit allemaal uit aan de hand van praktische voorbeelden, templates, theorieën, opdrachten en mijn adviezen. Je houdt 6 maanden toegang tot deze informatie, maar daarnaast krijg je ook:

Zodat jij na 6 maanden eindelijk de resultaten ziet waar je al zo lang naar streeft!

HOE ZIET DEZE BEGELEIDING ER UIT?

  • Eerste 3 maanden 2x per maand 1:1 personal training van 45-60min.
  • Wekelijks online coaching gericht op trainingsschema en optimaliseren van je voeding.
  • Persoonlijke voedings- en trainingsschema’s, afgestemd op jouw doel.
  • In maand 2 of 3 een 10-daagse sportvastenkuur.
  • Tweede helft 2x per maand 1:1 personal training en/of coaching 45-60min.

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt Project Fit?

Project Fit is een traject van 6 maanden. Om échte resultaten te boeken en jou fit in je bikini of zwembroek te krijgen op een gezonde manier, hebben we gewoon tijd nodig. De verandering in het lichaam zet vaak pas in na 8-12 weken training en daarnaast streven we ernaar om je een nieuwe gezondere leefstijl aan te leren. Na 6 maanden weet jij precies wat je moet doen om je resultaten te behouden of verder uit te bouwen.

Welk resultaat kan ik verwachten?

Dat is lastig om te zeggen. Uiteindelijk is het resultaat afhankelijk van de effort die jij erin steekt. Als je er écht voor gaat, durf ik je te garanderen dat je na 6 maanden weer lekker in je vel zit en je trots en zelfverzekerd over straat loopt.

Is het sportvasten een verplicht onderdeel van Project Fit?

Sportvasten is een vast onderdeel in Project Fit. Door te sportvasten verbeter je onder andere je conditie, verlies je 3-7cm buikomvang, 2-6 kilo, verlaag je je vetpercentage en voel je je weer topfit en energiek. Toch kan het zijn dat je tegen het sportvasten op ziet, of je vanwege medische redenen niet mag of kunt sportvasten. Als dat het geval is of je twijfelt hierover, neem dan even contact met me op. Ook zonder sportvasten kunnen we goede resultaten bereiken met Project Fit!

Is het volgen van Personal Training verplicht?

Ja, in de eerste drie maanden ontvang je sowieso personal training. Ik vind het belangrijk dat jij je oefeningen goed uitvoert, dat je ze veilig doet en dat je het trainingsschema volgt zoals het is voorgeschreven. Alleen op die manier kan ik je naar het beste resultaat begeleiden. In de tweede helft van het traject kijken we samen of de sessies worden ingericht met 1:1 personal training of personal coaching.

FIT PROGRESSION

SPORT.VOEDING.LEEFSTIJL

FIT PROGRESSION

Jojanneke Last

FIT Progression | Headtrainer Basic Fit Kampen
Leefstijl- en Vitaliteitscoach | Personal Training | Voedingscoaching

De Maten 10
8265 VA KAMPEN

info@fitprogression.nl
06-20118854